دبیرکل حزب الله لبنان دیروز در پیامی به آیتالله اعرافی اعلام کرد که قدردان حمایت خالصانه ایران از مقاومت است.
به گزارش تسنیم، شیخ نعیم قاسم، در نامه ای به آیتالله اعرافی، مدیر حوزههای علمیه ایران نوشت: مقاومت هرگز تسلیم نخواهد شد.
در این نامه آمده است: ما در لبنان با دشمنی وحشی و متجاوز اسرائیلی روبهرو هستیم که با حمایت کامل آمریکا و سکوت جهانی، به دنبال اشغال، گسترش و سلب اراده ملتهای منطقه است؛ اما تاریخ مقاومت درس عبرت است.
دبیرکل حزب الله نوشت: در سال ۲۰۰۰ دشمن را از جنوب لبنان بیرون راندیم و در جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ او را شکست دادیم. در نبرد «اولی البأس» و سپس نبرد «العصف المأکول» بار دیگر ایستادگی کردیم و نشان دادیم که این مقاومت هرگز تسلیم نخواهد شد.
در نامه دبیرکل نعیم قاسم آمده است: علیرغم شهادت سید حسن نصرالله و دهها فرمانده و مجاهد گرانقدر، و علیرغم ویرانیها، دشمن جز ناامیدی، عقبنشینی و شکست چیزی به دست نخواهد آورد.وی در پیام خود به آیت الله اعرافی اظهار داشت: ما قدردان حمایت خالصانه و مستمر جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تا امروز هستیم. حمایتی که با دستور امام خمینی (ره) آغاز شد و تحت هدایت امام خامنهای (مدظله) و از طریق سپاه پاسداران و خصوصا نیروی قدس ادامه یافت.دبیرکل حزب الله تاکید کرد: تجاوز اخیر آمریکایی-اسرائیلی به ایران، حمله به پرچم مقاومت، استقلال و حمایت از فلسطین و قدس است؛ اما ملت ایران و رهبری حکیم آن، آیت الله سیدمجتبی خامنهای، این مرحله را هم با پیروزی پشت سر خواهند گذاشت.
شما چه نظری دارید؟